dimecres, 15 d’abril del 2020

DIBUIXOS DE SETMANA SANTA


 

22 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Bon dia!

    Veig que ja heu començat a votar. Molt bé!

    Us recordo que heu d'escollir els tres dibuixos que us agradin més i dir els tres números de l'1 al 24 que corresponguin als tres dibuixos que heu escollit.

    Anna

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Jo voto el 1, el 5 i el 23, però ho he tingut molt difícil

    Jordi Bosque

    ResponElimina
  5. AQUÍ US SURT QUE SÓC EL MEU GERMÀ PERÒ SÓC EL XAVIER

    ResponElimina
  6. Ja m'ho he pensat, Xavier. No passa res!

    també us volia dir a tots/totes que quan voteu també podeu saludar als companys i companyes i també hauríeu de posar el vostre nom com ja han fet l'Alba, el Jordi Bosque, el Xavier i la Sarah.

    Ah! I recordeu que podeu votar fins divendres dia 17 d'abril.

    Fins aviat,

    Anna

    ResponElimina
  7. Hola, tots els dibuixos són molt bonics i originals, cada un te el seu, has sigut bastant dificil decidir, pero finalment m'he decantat pels següents nùmeros:
    El número 3, el 6 i el 13.

    Ariadna Manchado

    ResponElimina
  8. Hola, fixeu-vos que hi ha 25 dibuixos.

    Els que ja heu votat, comproveu que el número que heu posat correspon al dibuix que volíeu votar. Si veieu que us heu equivocat podeu eliminar el comentari i tornar a votar.
    Anna

    ResponElimina
  9. es per ordre de llista???
    Esque no ho de segur!!!

    ResponElimina
  10. perdoneu canvio el meu bot si es possible jo boto: nº3 nº13 nº23

    ResponElimina
  11. Alba, no és per ordre de llista.

    La Júlia G. no ha pogut afegir cap comentari i m'ha demanat si li puc posar jo. Ella vota els números 17, 20 i 23.

    ResponElimina
  12. Bon dia! La Júlia T. també m'ha demanat que li posi jo les seves votacions. Ella vota els números 11, 13 i 23.

    ResponElimina
  13. sabeu da qui son esque m'agradaria saber de qui son el :3,13,23 si pot ser

    ResponElimina
  14. Bon dia soc el Marc. Voto pels dibuixos 5, 11 i 19

    ResponElimina
  15. Canvio el meu vot als números 6, 13 i 23

    ResponElimina